آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی با استفاده از قوی ترین تکنیک های ممکن

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر در داخل سایت خود از محتوای تکراری استفاده می کنید، باید این موضوع مهم را بدانید که محتوای تکراری قطعا برای سئو سایت شما مضر خواهد بود و اگر هم محتوای خود را از سایت های دیگران کپی می کنید، باز هم سایت شما تحت تاثیر جریمه های گوگل قرار خواهد گرفت و در این مقاله در رابطه با هر دو موضوع به صورت کامل صحبت خواهیم کرد. در واقع محتوای تکراری می تواند باعث فروپاشی یک سایت در زمینه ی کسب و کار اینترنتی شود، زیرا شرکت گوگل به شدت وب سایت هایی که به تولید محتوای تکراری و یا کپی شده می پردازند، برخورد می کند و آنها را از نتایج جستجوی گوگل حذف می کند و در نظر داشته باشید که محتوای کپی شده، اصلا از نظر اخلاقی کار درستی نیست، زیرا برای محتوای کپی شده، افرادی زحمت کشیده اند و یا گاها هزینه های بسیار زیادی را پرداخت کرده اند و از طرفی دیگر هم محتوای کپی شده، توهین مستقیم به کاربران شما است! زیرا شما اگر با محتوای تکراری هم به صفحه ی اول گوگل برسید، کاربران شما سایت های بسیار زیادی را با محتوای یکسان، مشاهده می کنند و این موضوع به شدت بر روی بازدیدکنندگان شما تاثیرات منفی می گذارد، برای ارائه ی راهکار هوشمندانه و جلوگیری از محتواهای اسپم، با سئو بمب همراه باشید تا مطالبی را به شما بگویم که نمی توانید آن را در دنیای وب پیدا کنید.

 

 

محتوای تکراری چیست

محتوای تکراری یا duplicate content در واقع یک متن تکراری است که در فضای وب، بیشتر از یک آدرس دارند! فرض کنید همین مقاله ای که در حال مطالعه آن هستید را ما در وب سایت سئو بمب منتشر کرده ایم و وب سایت های دیگر هم برای اینکه زمان کمتری برای تولید محتوا بگذارند، همین محتوا را با یک آدرس متفاوت دیگر نیز منتشر می کنند و آنها فکر می کنند که اگر کلمات کلیدی و آدرس صفحه و موارد دیگر را کمی تغییر دهند، محتوای آنها تکراری نیست! متاسفانه این موضوع برخلاف طرز تفکر اکثر وب مستران باعث جریمه شدن سایت شما می شود.

 

 محتوای تکراری و تاثیر منفی آن در سئو سایت

در این صورت مطلب انتشار یافته، جزو محتوای تکراری در سایت به حساب می آید. البته معمولا در بین متخصصان و سئوکاران، محتوای تکراری معنای دیگری دارد، منظور از محتوای تکراری، بیشتر متن ها و مقاله هایی است که شما در وب سایت خود منتشر می کنید و معمولا از قبل، آن محتوای مورد نظر را در سایت خود داشته اید. اما محتوای کپی شده، به محتواهایی گفته می شود که شما مستقیما محتوا را از سایتهای دیگران برمیدارید و آن را در سایت خود منتشر می کنید.

کپی کنندگان محتوا

کپی کنندگان محتوا

چرا گوگل کپی کنندگان را جریمه می کند؟

زیرا افراد متقلب، نه تنها به خودشان احترام نمی گذارند، بلکه حتی به کاربرانی که قرار است به آنها اعتماد کنند، هم احترام نمی گذارند! آنها فکر میکنند که اگر با هر طریقی به صفحه ی اول گوگل برسند، می توانند به درآمدهای میلیونی برسند، ولی آنها مهم ترین موضوع در کسب و کار اینترنتی را درک نکرده اند! آنها نمی دانند که دلیل راه اندازی کسب و کار اینترنتی و فروش آنلاین چیست. مهمترین موضوع در تجارت آنلاین، بازدیدکنندگانی هستند که از مسیرهای مختلف وارد تجارت ما می شوند، شما باید با برنامه ها و روشهای مختلف، آنها را سرگرم کنید و کاری کنید که با محتوای جذاب و یونیک شما، به کسب و کارتان معتاد شوند و هر روز به صورت مستقیم وارد سایت شما شوند.

اگر بتوانید چنین کاری را با محتوای جذاب و یونیک به خوبی انجام دهید، خیلی راحت و بی دردسر، سایت شما در کلمات مختلف، به شکل عجیبی رتبه خواهد گرفت!

  • محمد علی mohamadali
  • ۰
  • ۰

لوله پلی اتیلن چیست

لوله پلی اتیلن همانطور که از اسم آن مشخص است، لوله‌ای است که در ساختار آن از پلی اتیلن استفاده شده است. علامت اختصاری پلی اتیلن PE است و گزینه ی بسیار مناسبی جهت استفاده در صنایع لوله کشی قلمداد می شود. در واقع استفاده از مواد پلی اتیلنی است که به لوله ها استحکام و خواص منحصر به فردی می‌دهد و این خواص مزیتهای زیادی را به وجود آورده و موجب محبوبیت لوله‌های پلی اتیلن شده است.

 

یکی از مزیت های لوله پلی اتیلن، عمر بالای آن است که در حدود 100 سال می تواند زیر زمین قابل استفاده باشد. همچنین لازم به ذکر است که این لوله ها به دلیل عمر بالایی که دارند هزینه های دفن لوله را به شدت کاهش می دهند. دفن لوله 60 تا 70 درصد هزینه های لوله کشی را به خود اختصاص می دهد. مواد اولیه این لوله ها در گریدهای مختلف تولید می شود. مواد اولیه پلی اتیلن در ایران با گریدهای PE 80 و PE 100 تولید می شود اما در کشورهای صنعتی جهان، مواداولیه لوله پلی اتیلن با گرید PE 120 نیز تولید می شود.

 

لوله‌های ارزان پلی اتیلن مزایت های بسیار زیادی دارند که از جمله آنها می توان به کیفیت بالای این لوله ها، قابلیت اطمینان بالا، بارگیری و حمل و نقل آسان لوله ها و اتصالات پلی اتیلن به دلیل وزن نسبتا کم آن ها، قابلیت نصب ساده و سریع، سبب شده است تا لوله های پلی اتیلن، بهترین گزینه برای اجرا در هر پروژه‌ای باشد. این لوله ها دارای شعاع مناسبی برای خم شدگی ها است و مقاومت بسیار بالایی در مقابل دما و ضربه از خود نشان می دهد. از دیگر مزایای این لوله ها می توان به مقاومت در مقابل محیط‌های اسیدی و بازی و بسیاری از محلولها و مواد شیمیایی اشاره کرد. به بیانی دیگر این مواد هیچگونه تاثیری بر لوله ها ندارند. این ویژگی به تنهایی یکی از مهمترین مزیت‌های لوله ها و اتصالات پلی اتیلن قلمداد می شود.

نوع مواد اولیه ای که در تولید لوله پلیکا  مورد استفاده قرار می‌گیرد، با مواد اولیه ای که برای تولید دیگر محصولات پلی اتیلنی استفاده می شود، متفاوت است. درجه و گرید مواد اولیه پلی اتیلن متفاوت است. هر گرید برای تولید مواد و محصولات مختلف با کاربردهای متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • محمد علی mohamadali
  • ۰
  • ۰

مکان جغرافیایی کلینیک : مکان جغرافیایی کلینیک کاشت مو در قیمت کاشت مو اثر گذار است. به طور معمول کلینیک هایی که در شهر های بزرگ فعالیت می کنند هزینه های بیشتری را بابت مکان کلینیک پرداخت می کنند و از این رو هزینه ی بیشتری را از مراجعه کنندگان خود طلب می کنند.
متد کاشت مو: متد های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که هر کدام از آن ها قیمت های مختلفی دارند.

مهارت پزشک کاشت مو : اغلب پزشکانی که جز پزشکان سرشناس و مطرح محسوب می شوند نسبت به سایر همکاران خود دستمزد های بیشتری را طلب می کنند و این مسئله در مورد پزشکان کاشت مو نیز صدق می کند.

میزان موهای کاشته شده : هر اندازه که تعداد تار مو یا گرافت موی بیشتری را بکارید مسلما هزینه ی کاشت مویتان بیشتر خواهد شد.

قیمت کاشت مو

هزینه کاشت مو  : بسیاری از کسانی که در محل زندگی خود پزشک سرشناس و ماهری را برای کاشت مو پیدا نمی کنند ترجیح می دهند به مکان های دیگری مسافرت کرده و نزد پزشکان مطرح کاشت مو انجام دهند. اگر چه هزینه های مسافرت را به کلینیک یا پزشک کاشت مویتان پرداخت نمی کنید اما به هر حال هزینه ای است که بابت کاشت مو آن را تقبل کرده اید.

  • محمد علی mohamadali
  • ۰
  • ۰

آموزش قانون جذب - این یک قانون پایه ای و بنیادی در جهان است. این قانون بر تمام قوانین کائنات سایه گسترده است. از ذرات بسیار کوچک مانند هسته اتم گرفته تا قوانین موجود در منظومه شمسی و تمام هستی، همه از قانون جذب پیروی می کنند.

اما قانون جذب چیست و چرا همه هستی از قانون جذب پیروی می کند؟ همه چیز از انرژی ساخته شده است. اجسام هر کدام سطوح مختلفی از انرژی دارند و این موضوع سبب می شود تا انرژی های هم سطح یکدیگر را جذب کنند. در میان تمام موجودات، این انسان است که می تواند با ذهن خود اتفاقات زندگی خود را رهبری کند. در واقع انسان می تواند با تمرکز بر روی هر چیز، مقدار بیشتری از آن را به سمت خود جذب کند. توجه و تمرکز بر روی موضوعات مختلف سبب می شود تا انسان سطح انرژی خود را متناسب با آن جسم، شخص یا اتفاق بالا یا پایین بیاورد و فرکانس هایی از همان جنس را به محیط ارسال کند. ارسال انرژی های هم سطح با هر چیز سبب می شود تا پس از مدتی بیشتر از آن را در زندگیمان داشته باشیم. خواه آن موضوع اتفاقات بد باشد، خواه اتفاقات خوب. خواه ثروت و نعمت باشند خواه فقر و تنگدستی و... .

همه افراد موفق بلا استثنا از قانون جذب در مسیر موفقیتشان استفاده کرده اند. ممکن است کلمه قانون جذب برای آنها نا آشنا باشد اما با صحبت در مورد روش موفقیتشان، خواهید فهمید که آنها دقیقا از قانون جذب استفاده می کنند.

برای کارکرد بهتر قانون جذب لازم است چند نکته را مد نظر قرار داده و آنها را به درستی به کار ببریم. اولین ضرورت، داشتن هدف است. شما برای جذب هر چیز نیاز به یک هدف دارید. اگر هدفی نباشد، کار کردن بر روی باورها و باقی مراحل بی معنی است. هدف نیز باید بسیار دقیق و واضح انتخاب شود. وقتی هدف انتخاب شد، برای رسیدن به آن باید ذهن را از هر باور نادرست که مانع و سدی برای رسیدن به آن هدف است پاک کرد. بزرگترین مانع بر سر راه ما برای رسیدن به هدف، باورهای ذهنی خودمان است. هیچ چیزی بیرون ما وجود ندارد که بر آینده ما تاثیرگذار باشد.

برای تغییر باورها ابتدا لازم است تا باورهای نادرست را شناسایی کرده و با تکرار و تمرین بر روی باورهای صحیح، آنها را در ذهنمان کمرنگ کنیم. با کمرنگ شدن باورهای نادرست، اتفاقات خوب کم کم در زندگیمان سرازیر می شوند. در روزهای اول که به تازگی هدفی برای خود مشخص می کنیم و کار بر روی باورها را آغاز می کنیم، نشانه های کوچکی از آن را در زندگیمان حس می کنیم. نشانه های کوچک شاید شنیدن خبری در مورد هدفمان باشد یا به عنوان مثال اتومبیلی را که برای جذب آن هدفگذاری کرده ایم را بیشتر در خیابان مشاهده می کنیم. گویی تمام مردم شهر عاشق اتومبیل شما شده اند. کم کم که تمرکز بر هدفتان را حفظ می کنید و استمرار به خرج می دهید، آن هدف کم کم وارد زندگی شما می شود.

قانون جذب را می توانیم در تما جنبه های زندگی از سلامتی گرفته تا روابط، ثروت، تحصیلات، شغل و... به کار ببریم و نتایج فوق العاده ای بدست آوریم.

بسیاری از افراد ممکن است ندانند طالب چه چیزی هستند و انتخاب یک هدف برای آنها دشوار باشد. یکی از پیشنهاداتی که می توان به این افراد ارائه کرد این است که از تضادهایی که به آن برخورد می کنند کمک بگیرند. برای مثال هنگامی شما دچار یک بیماری شوید، به یک تضاد برخورد کرده اید و با برخورد به این تضاد متوجه می شوید که شما طالب سلامتی هستید. وقتی برای رفتن به سر کار با مشکل روبرو می شوید، به یک تضاد برخورد کرده اید و متوجه می شوید که برای عبور و مرور راحت تر نیازمند داشتن یک وسیله نقلیه هستید. وقتی در خانه خود راحت نیستید و با مشکل کمبود جا دست و پنجه نرم می کنید، در واقع نیاز به داشتن خانه ای بزرگتر هستید. اما جالب است بدانید که بسیاری از ما هنگامی که با مشکل و تضاد برخورد می کنیم عصبانی میشویم و در نهایت تلاش می کنیم با آن مشکل کنار بیاییم. اما این تضادها برای کنار آمدن بر سر راه ما قرار نمی گیرند. آنها آمده اند تا ما را از خواسته هایی که می توانیم داشته باشیم باخبر کنند. کمبود جا می تواند برای ما مانند اهرمی باشد که ما را به سمت محیطی بزرگتر و بهتر سوق دهد.

این قانون بیان می کند که چیزی به عنوان تقدیر و شانس و سرنوشت وجود ندارد. همه چیز تحت اختیار واراده انسان است. کسی نمی تواند در زندگی انسان دیگر تاثیر مثبت یا منفی بگذارد مگر اینکه آن فرد خود فرد دیگری را به زندگیش فرا خوانده باشد. اولین مطلبی که این قانون به شما می آموزد این است که باید مسئولیت هر آنچه در زندگیتان رخ داده و می دهد را خودتان شخصا بپذیرید و با پذیرش این موضوع که تمام اتفاقات زندگیتان را خود رقم می زنید، برای اصلاح و تغییر شرایط زندگیتان تلاش کنید. این تلاش نیز همانطور که قبلا هم گفتیم تلاشی فیزیکی نیست. بلکه تلاش برای برنامه ریزی و کنترل ذهن است که با ارسال فرکانس های هم جهت با خواسته هایمان، آنچه طالب آنیم را به زندگیمان جذب کنیم. قانون جذب در هر لحظه از زندگی من و شما در حال کار است. چه آن را بپذیریم و چه نپذیریم در زندگیمان جریان دارد و تمام اتفاقات بد و خوب را به همین روش به زندگی جذب می کنیم. پس چه بهتر که از سازو کار این قانون اطلاع کافی داشته باشیم و روش هایی که به ما پیشنهاد می کند را به درستی فرا بگیریم تا بتوانیم یک زندگی سراسر شادی و آرامش و خوشبختی را برای خود رقم بزنیم.

در ادامه پیشنهاد می کنم به آموزه های جناب آقای فرهاد کوکائیان در گروه تحقیقاتی یکشو مراجعه کنید. گروه تحقیقاتی یکشو یک مرجع آموزش موفقیت از طریق قانون جذب است. در این پایگاه مقالات آموزشی رایگان برای آشنایی با این دیدگاه منتشر می شود. همچنین علاقه مندان می توانند محصول ارزشمند " کتاب قانون جذب " را تهیه و مطالعه کنند. در این کتاب ارزشمند، قانون جذب به طور کامل شرح داده شده و با مثال های متعدد به شرح جوانب مختلف این قانون بزرگ پرداخته است.

در این کتاب پس از آشنایی اولیه با قانون جذب، نحوه صحیح و اثر بخش هدفگذاری، شناسایی باورها و نحوه اصلاح آنها را خواهید آموخت.

با آرزوی شادی روز افزون و موفقیت در تمام جنبه های زندگیتان

  • محمد علی mohamadali