آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی با استفاده از قوی ترین تکنیک های ممکن

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

یخچال فریزرهای متنوعی با ظرفیت و مدل‌های گوناگون در فروشگاه اینترنتی امرسان به فروش می‌رسند که هر یک ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فردی دارند. تنوع محصولاتی که در این فروشگاه وجود دارد موجب می‌شود هر خانواده‌ نسبت به بودجه، تعداد نفرات اعضای خانواده و نیازی که دارد، یک محصول مناسب و ایده‌آل برای خود انتخاب کند.

 

از جمله محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی امرسان عرضه می‌شوند، یخچال فریزرهای ساید بای ساید هستند. تفاوت عمده میان نمونه‌های ساید بای ساید و دوقلو، این است که مدل ساید بای ساید، ظرفیت و گنجایش کمتری نسبت به دوقلوها دارد و فضای کمتری در آشپزخانه شما اشغال می‌کند. علاوه بر آن ظاهری زیبا و مدرن به آشپزخانه‌تان می‌بخشد.

مزیت‌های یخچال فریزر ساید بای ساید

با خرید یک یخچال فریزر ساید بای ساید از فروشگاه اینترنتی امرسان با کم‌ترین هزینه بیشترین گنجایش در اختیارتان قرار می‌گیرد. بنابراین، از نظر گنجایش مدل‌های Side by Side در مقایسه با نمونه‌های بالا پایین فضای بیشتری را برایتان فراهم می‌کنند. اگر جز خانواده‌های پرجمعیت هستید یا مواد غذایی زیادی را به صورت یک‌جا ذخیره و نگهداری می‌کنید، خرید این محصول بسیار منطقی است.

از ابعاد و گنجایش که بگذریم، باید به ویژگی‌های فنی محصولات ساید بای ساید امرسان نیز اشاره کنیم. سیستم‌ خنک کننده‌ای که در بخش یخچال تعبیه شده است، توانایی بسیار خوبی در سرعت خنک نگه داشتن مواد غذایی دارد. همچنین، برای این کار، از کم‌ترین میزان انرژی بهره می‌برد. در واقع با مصرف کمترین میزان انرژی با بالاترین سرعت ممکن مواد غذایی را تازه و خنک نگه می‌دارد. در فروشگاه اینترنتی امرسان این ویژگی به صورت کاملا فنی توضیح داده‌شده‌است.

مجهز بودن به سیستم گردش هوای اجباری، نمایشگر لمسی دقیق برای گزارش دمای داخل، بوگیر و ... نیز دیگر خصوصیات این محصول می‌باشد. در بخش فریزر نیز، سیستم جلوگیری از تشکیل برفک (نوفراست) و سیستم انجماد سریع موجب شده‌ با یکی از بهترین و مدرن‌ترین فریزرهای بازار مواجه باشید. یخچال ساید بای ساید امرسان در فروشگاه اینترنتی امرسان، با قیمتی مناسب و به روز به فروش می‌رسد.

معرفی بیشتر یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان مدل  NRF3292D

یخچال ساید بای ساید مدل NRF3292D در فروشگاه اینترنتی امرسان جز پرفروش‌ترین محصولات این برند ایرانی به حساب می‌‌آید.

برای افرادی که به دنبال محصولی جادار، باکیفیت و مدرن می‌گردند، می‌توان مدل NRF3292D را توصیه کرد.

بدنه این یخچال از جنس ورقه‌های فولادی ساخته شده و در برابر زنگ‌زدگی، ضربات و خوردگی بسیار مقاوم است. علاوه بر فولادی بودن بدنه، استفاده از رنگ الکترواستاتیک هم موجب شده تا مقاومت آن در برابر آسیب‌های مختلف بالا برود. افرادی که در شهرهای شمالی یا جنوبی زندگی می‌کنند، بخاطر شرایط آب و هوای گرم یا شرجی و مرطوب نمی‌توانند هر نوع لوازم خانگی را تهیه کنند. اما خرید این محصول را فروشگاه اینترنتی امرسان به کسانی توصیه می‌کند که در چنین شرایط آب و هوایی زندگی می‌کنند. مقاومت بدنه این مدل موجب می‌شود که در این نوع آب و هوا هم برای سال‌های سال به خوبی کار کند.

بر روی درب‌ها، علاوه بر نمایشگر، یک دریچه هوم بار خانگی هم تعبیه شده‌است. همچنین، این کالا در دو رنگ سفید و نقره‌ای تولید شده تا افراد بتوانند بر اساس تم رنگی دکور آشپزخانه‌شان یکی از این دو رنگ را برگزینند. رنگ‌های سفید و نقره‌ای این ویژگی را دارند که با بیشتر رنگ‌ها هماهنگ می‌شوند و ضمنا، بعد از گذشت مدتی هم از مد نمی‌افتند.

فضای بزرگ و جادار داخل یخچال، با استفاده از طبقات شیشه‌ای، به چهار طبقه با ارتفاع بسیار زیاد تقسیم شده‌است. اگرچه که برای این طبقات قابلیت تغیر ارتفاع در نظر گرفته شده‌است، اما پهنا و ارتفاع زیاد طبقات، فضای کافی را برای قراردادن ظروف مختلف با ایعاد خیلی بزرگ را هم در اختیار شما قرار می‌دهد. شیشه‌ی استفاده‌شده در طبقات این محصول، همگی از نوع نشکن و مقاوم در برابرشوک حاصل از تغییرات ناگهانی دما هستند. البته که بهتر است برای حفظ کیفیت، مواد غذایی داغ را داخل یخچال قرار ندهید، اما اگر به دلیل کمبود وقت مجبور به انجام این کار شدید، می‌توانید از مقاومت شیشه‌ی طبقات این محصول اطمینان کافی داشته‌باشید. در فروشگاه اینترنتی امرسان، این محصول در رنگ‌های گوناگون به فروش می‌رسد.

مزیت‌های یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان مدل  NRF3292D

فروشگاه اینترنتی امرسان به دلیل مزیت‌های فوق‌العاده‌ای که در این کالا وجود دارد، آن را یک محصول ایده‌آل به حساب می‌آورد. اما این مزیت‌ها چه مواردی هستند؟ در این لیست، به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • سیستم کنترل دیجیتال  با نمایشگر مجهز به پنل لمسی جهت کنترل شرایط و تنظیم دما
  • داشتن سیستم قفل کودک
  • داشتن ظرفیت 400 لیتری
  • داشتن دو کشوی Fresh Box برای تازه نگهداشتن میوه و سبزی‌جات
  • فیلتر بوگیر از ترکیب شدن انواع بو جلوگیری می‌کند.
  • 3 طبقه بزرگ برای قرار دادن نوشیدنی‌ها
  • امکان دسترسی به فضای داخلی از طریق دریچه هوم‌بار
  • مجهز به آبسردکن و یخ‌ساز اتوماتیک
  • مصرف کم انرژی

 

نتیجه‌گیری: یک خرید خوب از فروشگاه اینترنتی امرسان

یخچال فریزرهای ساید بای ساید امرسان با توجه به تمام خصوصیات مثبتی فراوانی که برایشان ذکر کردیم، محبوبیت زیادی نزد خانواده‌ها دارند. مدل NRF3292D که از طریق فروشگاه اینترنتی امرسان هم به فروش می‌رسد، یکی از معروف‌ترین مدل‌های ساید بای ساید امرسان به شمار می‌رود.

در کنار این ویژگی‌های خوب، باید به قیمت بسیار مناسب و به صرفه‌ای هم اشاره کنیم که فروشگاه اینترنتی امرسان بر روی این کالا گذاشته‌است. ضمنا، با خرید این کالا از امرسان برای ماه‌ها از خدمات پس از فروش و گارانتی 36 ماهه امرسان نیز برخوردار می‌شوید. بنابراین، اگر خانواده‌ای هستید که جمعیتی بالای 5 نفر دارید و به دنبال محصولی جادار و ماندگار هستید همین حالا به فروشگاه اینترنتی امرسان سر بزنید و یخچال ساید بای ساید امرسان را بدون واسطه و مستقیم از شرکت صنایع امرسان خریداری کنید.

  • ۰۰/۰۵/۲۶
  • محمد علی mohamadali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی