آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی با استفاده از قوی ترین تکنیک های ممکن

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

آموزش قانون جذب - این یک قانون پایه ای و بنیادی در جهان است. این قانون بر تمام قوانین کائنات سایه گسترده است. از ذرات بسیار کوچک مانند هسته اتم گرفته تا قوانین موجود در منظومه شمسی و تمام هستی، همه از قانون جذب پیروی می کنند.

اما قانون جذب چیست و چرا همه هستی از قانون جذب پیروی می کند؟ همه چیز از انرژی ساخته شده است. اجسام هر کدام سطوح مختلفی از انرژی دارند و این موضوع سبب می شود تا انرژی های هم سطح یکدیگر را جذب کنند. در میان تمام موجودات، این انسان است که می تواند با ذهن خود اتفاقات زندگی خود را رهبری کند. در واقع انسان می تواند با تمرکز بر روی هر چیز، مقدار بیشتری از آن را به سمت خود جذب کند. توجه و تمرکز بر روی موضوعات مختلف سبب می شود تا انسان سطح انرژی خود را متناسب با آن جسم، شخص یا اتفاق بالا یا پایین بیاورد و فرکانس هایی از همان جنس را به محیط ارسال کند. ارسال انرژی های هم سطح با هر چیز سبب می شود تا پس از مدتی بیشتر از آن را در زندگیمان داشته باشیم. خواه آن موضوع اتفاقات بد باشد، خواه اتفاقات خوب. خواه ثروت و نعمت باشند خواه فقر و تنگدستی و... .

همه افراد موفق بلا استثنا از قانون جذب در مسیر موفقیتشان استفاده کرده اند. ممکن است کلمه قانون جذب برای آنها نا آشنا باشد اما با صحبت در مورد روش موفقیتشان، خواهید فهمید که آنها دقیقا از قانون جذب استفاده می کنند.

برای کارکرد بهتر قانون جذب لازم است چند نکته را مد نظر قرار داده و آنها را به درستی به کار ببریم. اولین ضرورت، داشتن هدف است. شما برای جذب هر چیز نیاز به یک هدف دارید. اگر هدفی نباشد، کار کردن بر روی باورها و باقی مراحل بی معنی است. هدف نیز باید بسیار دقیق و واضح انتخاب شود. وقتی هدف انتخاب شد، برای رسیدن به آن باید ذهن را از هر باور نادرست که مانع و سدی برای رسیدن به آن هدف است پاک کرد. بزرگترین مانع بر سر راه ما برای رسیدن به هدف، باورهای ذهنی خودمان است. هیچ چیزی بیرون ما وجود ندارد که بر آینده ما تاثیرگذار باشد.

برای تغییر باورها ابتدا لازم است تا باورهای نادرست را شناسایی کرده و با تکرار و تمرین بر روی باورهای صحیح، آنها را در ذهنمان کمرنگ کنیم. با کمرنگ شدن باورهای نادرست، اتفاقات خوب کم کم در زندگیمان سرازیر می شوند. در روزهای اول که به تازگی هدفی برای خود مشخص می کنیم و کار بر روی باورها را آغاز می کنیم، نشانه های کوچکی از آن را در زندگیمان حس می کنیم. نشانه های کوچک شاید شنیدن خبری در مورد هدفمان باشد یا به عنوان مثال اتومبیلی را که برای جذب آن هدفگذاری کرده ایم را بیشتر در خیابان مشاهده می کنیم. گویی تمام مردم شهر عاشق اتومبیل شما شده اند. کم کم که تمرکز بر هدفتان را حفظ می کنید و استمرار به خرج می دهید، آن هدف کم کم وارد زندگی شما می شود.

قانون جذب را می توانیم در تما جنبه های زندگی از سلامتی گرفته تا روابط، ثروت، تحصیلات، شغل و... به کار ببریم و نتایج فوق العاده ای بدست آوریم.

بسیاری از افراد ممکن است ندانند طالب چه چیزی هستند و انتخاب یک هدف برای آنها دشوار باشد. یکی از پیشنهاداتی که می توان به این افراد ارائه کرد این است که از تضادهایی که به آن برخورد می کنند کمک بگیرند. برای مثال هنگامی شما دچار یک بیماری شوید، به یک تضاد برخورد کرده اید و با برخورد به این تضاد متوجه می شوید که شما طالب سلامتی هستید. وقتی برای رفتن به سر کار با مشکل روبرو می شوید، به یک تضاد برخورد کرده اید و متوجه می شوید که برای عبور و مرور راحت تر نیازمند داشتن یک وسیله نقلیه هستید. وقتی در خانه خود راحت نیستید و با مشکل کمبود جا دست و پنجه نرم می کنید، در واقع نیاز به داشتن خانه ای بزرگتر هستید. اما جالب است بدانید که بسیاری از ما هنگامی که با مشکل و تضاد برخورد می کنیم عصبانی میشویم و در نهایت تلاش می کنیم با آن مشکل کنار بیاییم. اما این تضادها برای کنار آمدن بر سر راه ما قرار نمی گیرند. آنها آمده اند تا ما را از خواسته هایی که می توانیم داشته باشیم باخبر کنند. کمبود جا می تواند برای ما مانند اهرمی باشد که ما را به سمت محیطی بزرگتر و بهتر سوق دهد.

این قانون بیان می کند که چیزی به عنوان تقدیر و شانس و سرنوشت وجود ندارد. همه چیز تحت اختیار واراده انسان است. کسی نمی تواند در زندگی انسان دیگر تاثیر مثبت یا منفی بگذارد مگر اینکه آن فرد خود فرد دیگری را به زندگیش فرا خوانده باشد. اولین مطلبی که این قانون به شما می آموزد این است که باید مسئولیت هر آنچه در زندگیتان رخ داده و می دهد را خودتان شخصا بپذیرید و با پذیرش این موضوع که تمام اتفاقات زندگیتان را خود رقم می زنید، برای اصلاح و تغییر شرایط زندگیتان تلاش کنید. این تلاش نیز همانطور که قبلا هم گفتیم تلاشی فیزیکی نیست. بلکه تلاش برای برنامه ریزی و کنترل ذهن است که با ارسال فرکانس های هم جهت با خواسته هایمان، آنچه طالب آنیم را به زندگیمان جذب کنیم. قانون جذب در هر لحظه از زندگی من و شما در حال کار است. چه آن را بپذیریم و چه نپذیریم در زندگیمان جریان دارد و تمام اتفاقات بد و خوب را به همین روش به زندگی جذب می کنیم. پس چه بهتر که از سازو کار این قانون اطلاع کافی داشته باشیم و روش هایی که به ما پیشنهاد می کند را به درستی فرا بگیریم تا بتوانیم یک زندگی سراسر شادی و آرامش و خوشبختی را برای خود رقم بزنیم.

در ادامه پیشنهاد می کنم به آموزه های جناب آقای فرهاد کوکائیان در گروه تحقیقاتی یکشو مراجعه کنید. گروه تحقیقاتی یکشو یک مرجع آموزش موفقیت از طریق قانون جذب است. در این پایگاه مقالات آموزشی رایگان برای آشنایی با این دیدگاه منتشر می شود. همچنین علاقه مندان می توانند محصول ارزشمند " کتاب قانون جذب " را تهیه و مطالعه کنند. در این کتاب ارزشمند، قانون جذب به طور کامل شرح داده شده و با مثال های متعدد به شرح جوانب مختلف این قانون بزرگ پرداخته است.

در این کتاب پس از آشنایی اولیه با قانون جذب، نحوه صحیح و اثر بخش هدفگذاری، شناسایی باورها و نحوه اصلاح آنها را خواهید آموخت.

با آرزوی شادی روز افزون و موفقیت در تمام جنبه های زندگیتان

  • ۹۹/۰۱/۱۶
  • محمد علی mohamadali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی