آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی با استفاده از قوی ترین تکنیک های ممکن

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مغازه ها به دلیل وجود اجناس و محصولاتی که بهای زیادی برای آنها صرف شده و سرمایه های شخصی افراد هستند، نیاز به مراقبت شبانه روزی و بیشتری دارند. نصب درب و پنجره محکم تا حدی میتواند از ورود سارقان به اماکن تجاری جلوگیری کند اما اقدامات دیگری مانند نصب دوربین مدار بسته برای مغازه سبب می شود تا سرقت از مغازه به صفر برسد.

برای مغازه بهترین گزینه وجود ندارد. بهترین گزینه با توجه به محیط کاری، مساحت، محلی که در آن واقع شده، بودجه شخص و... تعیین می شود. وجود نصابان حرفه ای که بتوانند بهترین گزینه را پیشنهاد بدهند و بهترین مشاوره را ارائه کنند بسیار ضروریست.

در کل بهترین گزینه برای دوربین مدار بسته، دوربینی است که، قابلیت زوم داشته باشد، قابلیت دید در شب داشته باشد، اسپید دام یا دارای قابلیت چرخش 360 درجه باشد.

این دوربین ها کمک می کنند تا ورود و خروج افراد با دقت بالایی کنترل شود. همچنین وجود یک صفحه مانیتور در جلوی فروشنده یا نگهبان به او کمک می کند تا نظارت لحظه ای بر روی فروشگاه اعمال کند. در صورت عدم وجود دوربین مدار بسته یک نگهبان باید به صورت شبانه روزی بر روی مکان مورد نظر نگهبانی بدهد که این کار امکان پذیر نیست تا یک فرد به صورت 24 ساعته نگهبانی بدهد. بنابراین نیاز به استخدام دو الی سه نگهبان برای یک فروشگاه هستیم. حال اگر فروشگاه بزرگ باشد و به بخش های مختلفی تقسیم شود، وجود چندین نگهبان در هر شیفت کاری الزامی است.

همچنین نیروی انسانی به اندازه کافی دقت و توانایی مقابله با سارقین را ندارد. پس بهترین گزینه نصب دوربین مدار بسته در مغازه است. بهتر است از دوربین های دیجیتالی که با کیفیت اچ دی و فول اچ دی تصویر برداری میکنند استفاده کنسد. این دوربین ها قابلیت زوم بالایی دارند و با کیفیت بالا تصاویر و چهره افراد را با جزئیات زیادی نمایش می دهند. راه اندازی دوربین مدار بسته در مغازه ها نیاز ضروری هر کسب و کاریست که باید در روزهای ابتدایی راه اندازی کسب و کار آن را اعال کنند. همچنین سارقین با دیدن خود دوربین مدار بسته و و برچسب " این مکان مجهز به دوربین مدار بسته است" از اقدام به سرقت خودداری میکنند.

  • ۰۰/۰۷/۰۶
  • محمد علی mohamadali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی