آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی با استفاده از قوی ترین تکنیک های ممکن

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بهینه سازی محتوا و تاثیر آن در سئو سایت

بهینه سازی محتوا قطعا مهمترین موضوع در کسب و کار اینترنتی است! چون اگر مهم نبود، میلیونها وب سایت در سراسر جهان، سایت خودشان را برای گوگل بهینه سازی نمی کردند، پس اگر چنین اتفاقی افتاده، پس به راحتی شما هم می توانید سایت خود را برای موتور جستجو بهینه سازی کنید، البته در نظر داشته باشید که یکی از مهمترین پارامترهای سئو، بهینه سازی محتوا است، یعنی شما باید بتوانید بعد از تولید محتوای باکیفیت، به بهینه سازی محتوا بپردازید، فقط باید این کار را به گونه ای انجام دهید که هم به سئوی شما کمک فراوانی کند و هم کاربرانتان از محتوای شما، شگفت زده شوند، برای درک بهتر موضوع تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

بهینه سازی محتوا کار بسیار ساده ای است که توسط هر شخصی امکان پذیر است و نیازی به برنامه نویسی ندارد و فقط شما باید محتوای خود را به گونه ای بنویسید که وقتی کاربران محتوای شما را می بینند، از آن لذت ببرند و همواره همیشه نام برند شما را در گوگل، جستجو کنند و به سایت شما سر بزنند، در نظر داشته باشید که همین روند ساده  می تواند سایت شما را به شکل قابل توجهی محبوب کند و مطمئن باشید که قدر ت وب سایت شما، به مرور زمان افزایش پیدا می کند.

چگونگی رتبه گرفتن در گوگل

در رابطه با بهینه سازی محتوا باید نکته ی بسیار مهم را در سایت خود رعایت کنید که شما پس اینکه محتوای سایت خود را تولید کردید، باید به خوبی آن را سئو کنید تا موتورهای جستجو رتبه مناسبی برای آن در نتایج جستجوی گوگل در نظر بگیرد. در ادامه این موضوع سئو سایت، بهترین تکنیک های بهینه سازی محتوا سایت را برای شما ارائه کرده ایم تا با استفاده از آن ها بتوانید رتبه ی صفحات سایت خود را در صفحات نتایج جستجو، به بهترین شکل ممکن ارتقا دهید.

چگونه محتوای ایجاد شده را بهینه سازی کنیم؟

مهمترین تفاوت بین تولید محتوا و بهینه سازی آن چیست؟ آیا این دو ارتباطی با هم دارند؟ این موضوع مهم را بدانید که تفاوت بزرگی بین روند تولید محتوا و بهینه سازی آن وجود دارد. هر کدام از آن ها دو مخاطب جداگانه دارند؛ یعنی که محتوایی که شما در سایت خود تولید می کنید، مردم جامعه را هدف قرار می دهد و اگر نحوه ی تولید محتوای مناسبی داشته باشد، می تواند آن ها را وادار کند تا در سایت مورد نظر حداقل 3 دقیقه زمان بگذرانند. در مقابل، بهینه سازی محتوای سایت، علاوه بر اینکه در مغز کاربران نیز تاثیر دارد، اما بیشتر هدفش تحت تاثیر قرار دادن موتورهای جستجو می باشد. خزنده های موتورهای جستجو، صفحات سایت های مختلف را کراول می کنند و با توجه به میزان و چگونگی سئو آن ها، رنک مناسبی به آن ها می دهند. البته شما باید در روند کاری خود، توجه بالایی به هر دو مفهومی که گفته شد، داشته باشید.

یک محتوای بهینه شده به چه صورت عمل می کند؟

به طور کلی، بهینه سازی محتوا امری زمانبر است که طی آن محتوای شما بر اساس اصول SEO و اطمینان حاصل می شود که در فضای اینترنت، بازدید مناسبی را از آن خود کنند. محتواهای بهینه شده، ارزش و اعتبار بسیار بالاتری نسبت به دیگر محتواهای موجود داشته و موتورهای جستجو از جمله گوگل، نیز به این قضیه اهمیت می دهند. سئو سایت شامل زیر شاخه های بسیار زیادی است که بهینه سازی محتوا یکی از آن موارد می باشد. در نتیجه شما باید تمامی روشهای بهینه سازی داخلی و خارجی وب سایت را یاد بگیرید و در کنار آن ها با بهینه کردن محتوای تولیدی خود، رنک های برتر را از آن خود کنید.

بهینه سازی محتوا با روش 2019

بهینه سازی محتوا آنطور که به نظر می رسد برای شما سخت نخواهد بود؛ البته تنها در صورتی می توانید عملکرد خوبی داشته باشید که از استراتژی های مفید و موثر موجود در این زمینه استفاده کنید. حتی کسب و کارهایی که معمولا رتبه های مناسبی در نتایج جستجو دارند، نیز اهمیت زیادی به محتوای خود داده و از تکنیک های بهینه سازی محتوای سایت به خوبی در روند فعالیت های خود استفاده می کنند. در ادامه، می توانید مهمترین کارهایی که در این زمینه می شود انجام داد را مشاهده کنید:

چگونه محتوای کاربرپسند تولید کنیم؟

درست است که محتوا به تنهایی نمی تواند تجارت شما ر ا متحول کند، اما بخش بسیار مهمی از سئو را از آن خود کرده است و یک محتوایی ارزشمند می تواند به صورت اتوماتیک رنک بهینه سازی وب سایت شما را ارتقا دهد. هنگامی که تولید محتوای خود را آغاز کردید، باید مطئن شوید که ارتباط خوبی را کاربرانتان داشته باشد. منحصر به فرد بودن، منطبق با اهداف کسب و کار و متن نوشتاری جذاب از دیگر ویژگی هایی هستند که می توانند ارزش محتوای سایت شما را به خوبی بالا ببرند.

چگونه محتوای جدید خود را منتشر کنیم؟

نکته دیگر این است که شما باید همیشه محتواهای جدید و همیشه سبز خود را به صورت منظم برای صفحات سایت خود ایجاد کنید. موتورهای جستجو معمولا رنک های بالایی به آن دسته از سایت های می دهند که برای بروز رسانی محتوا و تولید محتواهای جدید اهمیت بالایی در نظر می گیرند. کاربران یک وب سایت هم بیشتر تمایل دارند تا با اطلاعاتی جدید و بروز روبرو شوند.

چرا استفاده از تگ های هدینگ اهمیت بالایی دارد

چون معمولا کاربران ابتدا عنوان ها را مطالعه می کنند و بعد از آن به مطالعه ی متن ها می پردازند و نکته ای که در این جا مهم می شود این است که اگر محتوای شما، از جذابیت خوبی برخوردار نباشد، گوگل هم جایگاه پایین تری برای شما در نظر می گیرد، اما اگر کلمات کلیدی خود را در عنوان ها، به صورت جذاب و سوالی ایجاد کرده باشید، آنگاه می توانید  از رتبه های خوبی برخوردار باشید.

 

نکته مهمی که در بیشتر دوره های حضوری بهینه سازی سایت به آن پرداخته می شود، این است که عبارات کلیدی صفحه سایت شما باید در متن عنوان و زیر عنوان ها به کار برده شوند. در این صورت شما با یک تیر، دو نشان را هدف قرار داده اید.

 

سئو متن با انتخاب کلمات کلیدی هدف!

با افزودن چند پلاگین سئو، می توانید متن موجود را بهینه کنید. تگ های عنوان، توضیحات متا، کلمات کلیدی متا و URL ها، همگی فاکتورهای خوبی برای جلب توجه مطالب شما برای موتورهای جستجو هستند. البته که انجام چنین کارهایی به اندازه ای ساده است که شما به افزونه نیازی ندارید!

سئوی عکس اختصصاصی برای وب

طبق گزارش های به دست آمده، مردم جامعه اهمیت زیادی به عکسهای موجود در یک محتوا می دهند و حتی گوگل در برخی موارد، بررسی های آنها را به تصاویر مرتبط اختصاص می دهند. استفاده از تگ های alt، تگ های تصاویر (متن هایی که وقتی کاربر بر تصویر اسکرول می کند، به نمایش در می آیند)، بهینه شدن ابعاد عکس های موجود در محتوای سایت و بسیاری از موارد مهم دیگر، از روش هایی هستند که شما می توانید از آن ها در بهبود روند SEO سایت خود، استفاده کنید.

بهینه سازی ویدئوها با استفاده از اسکیما

همانند عکس و تگ های عنوان، ویدئوها هم یکی از مهمترین پارامترهای بهینه سازی داخلی سایت محسوب می شود. اگر کسب و کار شما نمی تواند به صورت اختصاصی ویدئوهای فوق العاده و اعتیاد آور تولید کند، افزونه های بسیار زیادی وجود دارند که شما می توانید از آن ها برای پیدا کردن ویدئوهای مرتبط به موضوع مورد نظر خود استفاده کنید.

سایت خود را seo نکنید، بلکه heo کنید!

کلمه seo به معنی بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل است، اما این اصطلاح کاملا اشتباه است و متاسفانه اکثریت وب مستران هیچ توجهی به این موضوع نداشته اند! کلمه ی صحیح heo است به معنی بهینه سازی سایت برای انسان ها می باشد و اگر شما سایت خود را برای کاربرانتان بهینه سازی کنید، مطمئن باشید که مقالات و یا محصولات شما به راحتی در موتور جستجوی گوگل رتبه می گیرد، زیرا خود گوگل بارها این موضوع مهم را مطرح کرده است که اگر سایت خود را برای کابرانتان بهینه سازی کنید و کاربران شما از مطالبتان لذت ببرند، قطعا پاداش بزرگی نزد گوگل خواهید داشت.

البته در نظر داشته باشید که وقتی محتوای خود را به صورت کامل تولید کردید و محتوای شما از نظر دید کاربر، ارزش بالایی داشت، آنگاه می توانید قوانین گوگل را در درون محتوای خود پیاده سازی کنید! به عبارت دیگر ابتدا باید متن خود را برای کاربر تولید کرده و سپس چند باری هم کلمات کلیدی و مترادف را در درون محتوای خود چاشنی کنید، بنابراین بهینه سازی محتوا کاری بسیار ساده و لذت بخش است که شما را می تواند به ثروت های عظیمی برساند.

 

  • ۹۸/۰۹/۰۱
  • محمد علی mohamadali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی