آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی با استفاده از قوی ترین تکنیک های ممکن

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

آموزش کسب و کار اینترنتی رایگان

راه اندازی کسب و کار اینترنتی امروزه فکر بسیاری از افراد جامعه را به خودش مشغول کرده است، زیرا افراد زیادی هستند که هر روزه سایت هایی رو راه اندازی می کنند ولی آن را بلد نیستند تا با بازاریابی اینترنتی آن را گسترش دهند زیرا آنها آموزش بازاریابی اینترنتی را ندیده اند، و یا خیلی از افرادی هم وجود دارند که می خواهند از طریق برنامه نویسی، طراحی سایت حرفه ای را برای خودشان داشته باشند، اگر شما پول زیاد برای راه اندازی اینگونه سایت ها دارید که خیلی خوب است ولی اگر پرداخت چنین هزینه هایی برایتان مقدور نیست، شما باید با دوره جامع کسب درآمد اینترنتیخود، بزینس خود را آغاز کنید و  با آموزش سئو وردپرس ارتقاء دهید.

 

کسب و کار اینترنتی چیست؟

اگر بتوانید در فضای اینترنت، هر نوع کسب و کار مجازی را ایجاد کنید و با بازاریابی اینترنتی آن را گسترش دهید، شما دارای یک کسب و کار مجازی هستید، اما نکته ی بسیار مهمی که وجود دارد، این است که در فضای اینترنت، کسب و کارهای بسیار زیادی را می توان راه اندازی کرد، مسئله این است که کدام یک از کسب و کارها می تواند برای شما سود آور باشد.

 

امروزه کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی بسیار سخت شده است زیرا با توجه به افزایش کانال های تلگرام و پیام رسان های دیگر، شما باید برای شروع کسب و کار خود، سرمایه اولیه بسیار زیادی را آماده کنید، البته که هر نوع کسب و کاری احتیاج به بازاریابی اینترنتی دارد، اما بازاریابی اینترنتی یک وب سایت کاملا با کسب و کار های اینترنتی دیگر متفاوت است! زیرا شما می توانید با بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، بدون سرمایه اولیه، کسب و کار آنلاین خود را به افراد جامعه معرفی کنید.

بهترین زمان راه اندازی کسب و کار اینترنتی

اگر ایده های کسب و کار اینترنتی خوبی در ذهن دارید باید هر چه سریع تر کار اینترنتی خود را شروع کنید که اگر چنین کاری را انجم ندهید به زودی سرخورده خواهید شد و همه چیز را کنار می گذارید، شما برای شروع هر کاری باید بتوانید هدفگذاری بسیار قدرتمندی داشته باشید تا به برای هدف خود، به صورت منظم و هدفمند، اقداماتی را انجام دهید. دلیل اصلی هد فگذاری شما، اقدامات منظمی است که باید به صورت پیوسته انجام دهید که تنها پیوستگی اقدامات شما منجر به موفقیت می شود.

در راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود از افراد با تجربه کمک بگیرید، پیشنهاد من به شما این است که نقاط مشترک افراد موفق را شناسایی کنید و سپس تمام کارهای آنها را انجام دهید، به عبارت دیگر از افراد موفق تقلید کنید یا کارهای آنها را کپی کنید! شاید حرف من کمی غیر اخلاقی باشد اما شما اگر در ابتدای مسیر هستید و می خواهید پیشرفت کنید باید تا می توانید از افراد موفق کمک بگیرید و تکنیکهای آنها را پیاده سازی کنید.
 

آموزش کسب و کار اینترنتی در منزل

اگر با اراده ی خیلی قوی حرکت کنید و آموزش کسب و کار اینترنتی خود را در منزل آغاز کنید، می توانید در یک بازه ی زمانیه خیلی کوتاه یک وب سایت پربیننده را برای خودتان ایجاد کنید و بدون انجام کارهای فیزیکی خیلی سخت، به درآمدهای فوق العاده برسید، منظورم از کارهای فیزیکی این است که شما لازم نیست که برای پول درآموردن ساعت 6 صبح از خواب بیدار شوید و به عنوان کارمند برای افراد دیگری کار کنید، شما باید بتوانید شغلی برای خود ایجاد کنید که در زمانی که خواب هستید هم بتوانید پولسازی کنید که اگر چنین کاری انجام ندهید، به قول وارن بافت، مجبور هستید تا نزیدیکی مرگ خود، برای افراد دیگر کار کنید.

برای آموزش کسب و کار اینترنتی باید از کجا شروع کرد؟

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی در ایران ، ابتدا لازم که در یک حوزه متخصص شوید و به راحتی تخصص خود را با بازاریابی اینترنتی گسترش دهید، آموزش بازاریابی و افزایش فروش اینترنتی را، مهمترین کار خود در کسب و کار آنلاین قرار دهید، زیرا کسب و کار آنلاینی که بازاریابی اینترنتی نداشته باشد قطعا یک کسب و کار شکست خورده است.

این موضوع بسیار مهم را در نظر داشته باشید که هر کسب و کار سنتی را، میتوان به کسب و کار آنلاین تبدیل کرد، اگر کمی تحقیق کنید متوجه می شوید که افرادی هستند که درآمدهای بسیار فوق العاده ای را از یک مغازه ی سوپر مارکت بدست می آورند، اما آن ها کسب و کار  خود را کمی متفاوت تر از بقیه شروع کردند، آنها فقط با ایجاد یک فروشگاه آنلاین، کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کردند و توانستند در یک بازه ی زمانی بسیار کوتاه درآمدهای میلیاردی را برای خودشان ایجاد کنند.

مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی

برای آموزش کسب و کار اینترنتی رایگان ، ابتدا لازم است که قبل از آموزش، به نکات مهمی توجه داشته باشید تا در زمان طراحی سایت حرفه ای خود، پولتان را از دست ندهید و یک سایت تجاری فوق العاده قدرتمند را برای خودتان راه اندازی کنید.

اگر می خواهید یک طراحی سایت با وردپرس، را به خوبی انجام دهید شما باید به دنبال یک پلت فرم خوب در سطح اینترنت باشید، پلت فرم، همان سیستم مدیریت محتواست، شما از طریق سیستم مدیریت محتوا، می توانید وبسایت خود را مدیریت کنید یعنی برای گذاشتن محتوا ، تغییر عکس، تغییر در ظاهر وبسایت و …، از سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنید.

بعد از اینکه کسب و کار اینترنتی شما آماده شد و وب سایتتان را به خوبی طراحی کردید، حالا شما باید به آموزش سئو سایت وردپرس خودتان بپردازید تا هرچه سریع تر محصولات وب سایت خود را به مرحله ی فروش برسانید، اگر هزینه ی تبلیغات دارید که خیلی خوب است و می توانید به راحتی و هر چه سریعتر محصولات خودتان را به مردم جامعه معرفی کنید، ولی اگر توان پرداخت هزینه های بالا را ندارید باید سایت خود را برای موتورهای جستجو گوگل بهینه سازی کنید و ترافیک وب سایتتان را به مقدار قابل توجهی افزایش دهید.


محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا وب

اکثر مردم برای آموزش کسب و کار اینترنتی هیچ اقدامی نمی کنند زیرا آن ها فکر می کنند که اگر بخواهند یک وبسایت را از ابتدا ایجاد کنند نیاز به برنامه ها، و مهارت های متعدد دارند و برای آنها بسیار مشکل ساز است، ولی باید به شما بگویم که این طرز تفکر در حال حاضر کاملا اشتباه است.  در سال ۲۰۱۷، سیستم های مدیریت محتوایی (CMS) مانند وردپرس، راه اندازی یک وب سایت کاربر پسند را، برای همه افراد ایجاد کرده است.

وردپرس به عنوان محبوب ترین پلت فرم وبلاگ نویسی و سیستم مدیریت محتوا شناخته شده است. کاربران جدید اغلب شگفت زده می شوند زمانی که ما به آنها می گوییم که وردپرس نیز به خاطر سهولت نصب آن، شناخته شده است. بهترین شرکتهای هاستینگ وب، به شما این امکان را می دهند تا وردپرس را با چند کلیک، نصب کنید. در بیشتر موارد، نصب وردپرس یک فرایند ساده است که برای نصب آن، شما به کمتر از پنج دقیقه زمان احتیاج دارید.

محبوب ترین سایت های دنیا ، در سال ۲۰۱۷ از چه سیستم مدیریت محتوایی استفاده کردند؟

سایت  W3Techs در جدیدترین آمار خود، وردپرس را محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای دنیا، معرفی کرد، چون ۲۰ درصد از سایت های جهان، با cms  وردپرس راه اندازی شده اند و در ردهای بعدی، جوملا و دروپال به عنوان محبوبترین سیستم مدیریت محتوا  (cms) شناخته شده اند.

به همین دلیل است که، توصیه می کنیم، برای ساخت وبسایت خود، از وردپرس استفاده کنید، وردپرس رایگان است، یعنی می توانید در سطح اینترنت، این پلت فرم را به صورت رایگان دانلود کرده، و از آن استفاده کنید.

اما اگر نخواهید از پلت فرم رایگان استفاده کنید، باید خودتان را، مجبور به یادگیری مطالب سخت و پیچیده ی html، css  و php کنید، و انجام این کار، زمان و انرژی بسیار زیادی را از شما خواهد گرفت، و همچنین دیگر نمی توانید کسب و کار مجازی خود را در زمان دلخواهتان راه اندازی کنید و اگر هم بخواهید برنامه نویسی وب سایت خود را، به افراد دیگر بسپارید، هزینه های بسیار زیادی را باید صرف این موضوع کنید.

با توجه به اهداف کسب و کارتان، cms دلخواهتان را انتخاب نمایید

به طور کلی با در نظر داشتن هدف وب سایت خود و کمی تحقیق و جستجو می‌توانید یک CMS مناسب را انتخاب نمایید. من یک مقایسه بسیار جامع بین وردپرس، جوملا و دروپال کردم. اگر به دلایلی نمیخواهید سایتتان را با وردپرس ایجاد کنید، راهنمای من دروپال، جوملا و یا برنامه نویسی ۳css،  HTML5 و php   می باشد، همه ی آنها، برای استفاده رایگان هستند. اما برای مبتدیان، من به شدت وردپرس را پیشنهاد می کنم. وردپرس ساده ترین پلت فورمی است که من تا به حال با آن کار کرده ام و از نظر انعطاف پذیری گزینه ی فوق العاده ای است که می تواند برای هر کسب و کار کوچکی مفید باشد.

گام دوم : تهیه ی هاست و دامنه

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود،  باید وردپرس را در مکانی آپلود، و آن را نصب نمایید، آن مکان، هاست نام دارد، شرکت های بسیار زیادی وجود دارند که شما می توانید با هزینه ای اندک، هاست مورد نظرتان را از آنجا تهیه کنید. برای تهیه ی هاست خود، دقت زیادی بخرج دهید چون سرعت وبسایت شما، تا حد زیادی به هاست شما مربوط می شود، وهمچنین اگر هاست شما خوب باشد همین موضوع می تواند برای رتبه بندی در صفحات موتورهای جستوجو گوگل یک امتیاز مثبت به حساب می آید.

دامنه، همان آدرس وبسایت شماست، شما با هزینه ای معادل ۱۰۰ هزار تومان، می توانید کسب و کار اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید، بعد از اینکه کسب و کار شما، به درآمد بالا منجر شد، شما باید، سایت خودتان را ارتقاء دهید تا خدمات و امکانات بیشتری را در اختیار کاربرانتان قرار دهید و وقتی امکانات و خدمات بیشتری در اختیار کاربران سایتتان قرار می دهید همین موضوع منجر به فروش چند برابر سایت شما خواهد شد و انجام این کار، همان کارآفرینی اینترنتی است.

انتخاب نام دامنه مناسب برای کسب و کار اینترنتی در ایران

در ادامه آموزش کسب و کار اینترنتی باید خدمت شما عرض کنم که مهمترین بخش آموزش کسب و کار اینترنتی ، انتخاب هاست و دامین است. در انتخاب نام دامنه وبسایت خود، به هیچ عنوان عجله نکنید چون نام دامنه ی شما،  اسم برند شما خواهد شد، و اگر ایده ی مناسبی به ذهنتان خطور نمی کند، پیشنهاد می شود که چند ماهی صبر کنید تا ایده ی مناسب در مورد اسم دامنه به ذهنتان خطور کند.

تمام تمرکزتان را روی این موضوع بگذارید تا نام دامنه ی شما کوتاه باشد، اگر نام دامنه شما، هم انگلیسی باشد و هم فارسی، فوق العاده خواهد بود فراموش نکنید که موتور های جستوجو گوگل، به نام دامنه شما اهمیت می دهند، و در اسم دامنه ای که شما آن را ثبت کرده اید به آن رتبه می دهند. در واقع گوگل در نتایج  موتورهای جستوجو خودش، رتبه ی خوبی برای اسم دامینه شما قائل می شود، سعی کنید نام دامنه خودتان را همان گونه که به زبان گفتاری بیان می شود، همانگونه آن را ثبت کنید و از  حروف اضافه استفاده نکنید.

نام دامنه شما باید قابل فهم باشد از حروفی استفاده نکنید که مخفف کلمات خاصی هستند و آن کلمات را فقط خودتان می دانید، اگر نام دامنه خودتان را سخت، و غیر قابل فهم انتخاب کنید، اتفاقی که رخ می دهد این است که افرادی که  می خواهند دوباره نام دامنه شما را در مرورگر وارد کنند آدرس دامنه شما را فراموش می کنند و نمی توانند مجددا آدرس وبسایت شما را پیدا کنند و شما اینگونه تعداد بسیار زیادی از کاربرانتان را از دست می دهید.

گام سوم: برای کسب و کار اینترنتی خود یک نام دامنه انتخاب کنید
برای انتخاب راحت تر نام دامنه توصیه های زیر را در نظر بگیرید:
اگر قصد راه اندازی ویسایت برای کسب و کارتان را دارید، نام دامنه شما باید هماهنگ با نام شرکت شما باشد. برای مثال: www.yourcompanyname.com
اگر قصد راه اندازی یک وبسایت شخصی را دارید، بهتر است نام دامنه شما برگرفته از نامخانوادگیتان باشد. به عنوان مثال: www.yourname.com یک انتخاب عالی برای وبسایت های شخصی است.
ما برای کسب و کار خودمان نام دامنه www.tarahimodern.com را برگزیده ایم.
نام های دامنه معمولا با .com، .org یا .net به پایان می رسند، اما در ماه های اخیر تعداد زیادی از توسعه دهندگان نام های دامنه (منظور توسعه دهندگان بخش پایانی نام های دامنه مانند .com  است) یک نام دامنه با پسوند .pizza را منتشر کرده اند.

ممکن است بپرسید نظر شما برای انتخاب یک پسوند خوب برای نام دامنه چیست؟

در آموزش کسب و کار اینترنتی رایگان ، به شما توصیه میکنیم از انتخای پسوندهای عجیب و غریب بپرهیزید و یک نام دامنه با پسوندهای رایج مثل .com، .org و یا .net انتخاب کنید، اگر نام دامنه ای که قصد خریداری آن را دارید قبلا خریداری شده بود، در این صورت به پیشنهادات این شرکت ها به طور کامل گوش دهید و از بین این پیشنهادات سعی کنید رایج تری پسوند را برگزینید.

مرحله چهارم: “اطلاعات حساب کاربری” خود را بررسی کنید و ثبت نام را پایان دهید

مرحله بعدی ثبت نام برای سایت میهن وب هاست است که شما پلن مورد نظر را انتخاب کنید،  این آخرین گام هایی است که قبل از ایجاد حساب کاربری شما انجام می شود. بنابراین با توجه به گزینه های اضافی موجود، مانند حفاظت از حریم خصوصی دامنه، به طور کامل توجه کنید، حفاظت از امنیت دامنه، تنها ۹ دلار در هر ماه بیشتر است و اطلاعات شخصی شما را تحت عنوان پیچیده، مانند نام و آدرس خود نگه می دارد، اگر میخواهید وبسایت و دامنه خود، از امنیت بسیار بالایی برخوردار باشد. به جلو بروید و ۹ دلار اضافی در هر ماه پرداخت کنید.  اگر این کار را نکنید هکرها به راحتی می توانند به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند.

نام دامنه و میزبانی وب شما، باید از امنیت بالایی برخوردار باشد،  برای انجام این کار، می توانید از شرکت های معتبر هاستینگ، مانند برتینا، پارسپک و میهن وب هاست استفاده نمایید همچنین می توانید هر شرکت هاستینگ دیگری را انتخاب کنید تا زمانیکه قابل اعتماد و ساده باشد.

اتصال هاست به دامین

برای اتصال هاست و دامین، باید ابتدا دامین را خریداری کنید و بعد از خرید دامین، می توانید هاست خود را خریداری کنید، بعد از خریداری هاست، شرکت میزبانی هاستینگ شما، تعدادی DNS server به شما می دهند، DNS Server ها، از چند خط کد تشکیل می شوند که برای اتصال هاست به دامین کاربرد دارند، در پنل مدیریتی  دامین شما، بخشی به نام مدیریت Name Server ها، وجود دارند، شما باید همان کدهای مذکور را در بخش دامین، وارد کنید، بعد از گذشت ۱ تا ۷۲ ساعت، هاست و دامین شما، به یکدیگر متصل می شوند.


در هرصورت راه اندازی کسب و کار اینترنتی ، یکی از بهترین تکنیک های درآمدزایی است که توسط هر فردی قابلیت پیاده سازی را دارد، اما باید با تلاش و پشتکار خود، مسیر کسب و کار اینترنتی خود را دنبال کنید تا بتوانید رد یک بازه ی زمانی کوتاه به درآمد های فوق الاده ای برسید، بله کسب و کار اینترنتی چنین قدرتی دارد ولی فقط به انرژی و پشتکار شما بستگی دارد که تا چه زمانی می توانید به صورت پیوسته، کسب و کار خود را دنبال کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی